NOC DUCHÓW - REGULAMIN


Postanowienia ogólne
  1. Udział w evencie Halloweenowym może wziąć każda osoba, która posiada na blogu przynajmniej jedną kartę postaci. 
  2. Każda postać ma prawo do udziału w evencie.
  3. Nikogo nie zmuszamy do wzięcia udziału, jest to dobrowolne urozmaicenie rozgrywki.


Eventowe lokacje
  1. Na czas trwania eventu uruchomione zostaną nowe, eventowe lokacje. Wszyscy uczniowie mają prawo do wątkowania w tych miejscach, nie ma ograniczeń co do ilości wątków jednocześnie prowadzonych w jednej lokacji.
  2. W dniu zakończenia eventu, tj. 06-11-2017, wszystkie eventowe lokacje zostaną wycofane z bloga. W zwykłych lokacjach, np. Wielka Sala, dekoracje zostaną wymienione na zwykłe.
  3. Aby zdobyć hasło do lokacji zamkniętych należy wylosować je w loterii fantowej bądź zakupić w tej samej zakładce.
  4. Wyjawienie hasła na shoutboxie lub w komentarzu wiązać się będzie z utratą punktów domu pierwszej utworzonej na blogu postaci.


Cukierki
  1. Cukierki są główną eventową walutą, dzięki której można zdobyć jedyne w swoim rodzaju nagrody.
  2. Cukierki można zdobyć poprzez:
    • znalezienie ich na stronach bloga 
    • wykonywanie zadań w zakładce KOMNATA GIER
    • wątkowanie w lokacjach eventowych (1 komentarz = 2 cukierki)
    • wykonywanie misji ukrytych na blogu
    • zdobycie jak największej ilości cukierków.
  3. W razie znalezienia cukierków należy na nie kliknąć, co spowoduje przeniesienie na osobną stronę. Jak najszybciej trzeba dodać tam komentarz o wskazanej treści, aby otrzymać cukierki.
  4. Cukierki otrzyma tylko ta osoba, która jako pierwsza poprawnie skomentuje stronę.
  5. Za zliczanie zebranych cukierków odpowiada pan Filch (klasyfikację tę znajdziecie w zakładce SALA GIER).
  6. Po jednorazowym zebraniu cukierka oraz zanotowaniu tego faktu w klasyfikacji, komentarze zostają usunięte, a cukierek przeniesiony w inne miejsce.
  7. Jednocześnie na blogu może znajdować się kilka cukierków.
  8. Istnieje możliwość zdobycia od 1 do 50 cukierków na raz.
  9. Klasyfikacja dzieli się na klasyfikację ogólną oraz okresową. W klasyfikacji ogólnej zliczane są wszystkie cukierki zebrane podczas całego eventu, natomiast w klasyfikacji okresowej cukierki zebrane w danym okresie czasu.
  10. Dwie osoby, które zbiorą najwięcej cukierków w każdym określonym czasie, zostaną nagrodzone dodatkowymi 50 cukierkami.
  11. Trzy osoby, którym uda się zebrać najwięcej cukierków podczas całego eventu, w ostatni dzień otrzymają nagrody specjalne. Trzecie miejsce zostanie nagrodzone kuponem na naukę teleportacji, drugie miejsce kuponem na naukę teleportacji oraz miotłą (Błyskawica), natomiast pierwsze miejsce kuponem na naukę teleportacji, miotłą oraz 1000G.


Halloweenowa loteria
  1. Losy można nabyć wyłącznie za cukierki.
  2. Jeden los kosztuje 5 cukierków.
  3. Każda postać może zakupić maksymalnie 5 losów dziennie.
  4. Istnieje możliwość wymiany galeonów na cukierki (1 cukierek = 10 galeonów).
  5. Nagrodami można wymieniać się na giełdzie.
  6. Niektóre nagrody będzie można zakupić za cukierki, cennik znajduje się tutaj
  7. W cenniku widoczne są wyłącznie te nagrody, które zostały już wylosowane. Niewylosowane nagrody zostaną odsłonięte dopiero 1 listopada.


Zadania

  1. Zadania podzielono na 8 grup. Na każdej podstronie będzie pojawiał się inny typ pytań.
  2. Każdy komentarz z odpowiedzią należy podpisać imieniem i nazwiskiem postaci. W innym wypadku nagroda nie zostanie przyznana. Nie trzeba podpisywać komentarzy jeśli konto nazywa się imieniem i nazwiskiem postaci, samym jej imieniem lub pseudonimem.
  3. Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania można korzystać z dowolnych źródeł.
  4. W razie niejasności w rozstrzygnięciu zwycięstwa, dyrekcja będzie kierowała się czasem dodania komentarza.
  5. Aby otrzymać nagrodę, należy poprawnie odpowiedzieć na pytanie, spełnić wszystkie wyszczególnione warunki (np. czas odpowiedzi, liczba słów, kolejność dodania odpowiedzi) oraz podpisać komentarz imieniem postaci.
  6. Wszystkie zadania będą pojawiać się w losowo wybranych momentach, wobec czego może wystąpić sytuacja, w której nie będzie dostępne żadne zadanie.
  7. W niektórych zakładkach może znajdować się po kilka pytań na raz. Uczeń ma prawo odpowiedzieć na każde z nich. 
  8. Zadania dotyczyć będą różnych dziedzin. Za udzielenie 2 poprawnych odpowiedzi dotyczących tej samej dziedziny (np. transmutacji czy eliksirów), uczeń otrzyma ocenę P (Powyżej oczekiwań). Za udzielenie 5 poprawnych odpowiedzi dotyczących tej samej dziedziny uczeń otrzyma ocenę W (Wybitny). Oceny zostaną wpisane do nowopowstałego dziennika i będą wliczać się do średniej.


Ukryte misje
  1. Aby otrzymać nagrodę, należy spełnić warunki wymienione we wskazówkach pod każdą indywidualną misją.
  2. Misje pojawiają się w losowo wybranym miejscu, w losowo wybranym momencie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz